GRATIS verzending vanaf €75

FAQ

Waar kan ik de maten opgeven voor mijn sieraden?

Het is niet nodig om je maten in te voeren bij je bestelling. De meeste sieraden zijn verstelbaar door middel van een verschuifknoop of een verlengkettinkje. Bij enkele ringen uit de Exclusive collection is het wel nodig om je maat in te voeren. Dit is simpel mogelijk door de juiste maat aan te klikken.

Hoe kan ik mijn Lovables het beste onderhouden?

Kijk voor een lang behoud van je Lovables sieraden naar ons gebruiksadvies.

Kan ik zwemmen en douchen met mijn Lovable sieraden?

Onze sieraden zijn gemaakt van plated gold (Classic collection) en van stainless steel (Exclusive collection). Plated gold is niet geschikt om in aanraking te laten komen met vocht, in welke vorm dan ook. Stainless steel kan hier wel tegen. Toch advsieren wij om ze niet te dragen tijdens het zwemmen en douchen. Zo houd je je Lovables het mooist.

Van welk materiaal zijn mijn gekochte Lovables gemaakt?

Onze sieraden zijn gemaakt van plated gold (Classic collection) en van stainless steel (Exclusive collection). Wil je duurzamere sieraden dragen, dan adviseren wij om te kiezen voor de Exclusive collection of je eigen sieraad te ontwerpen; Customize your own!

Wat is de levertijd van mijn order?

Omdat de meeste sieraden custom made gemaakt worden bedraagt onze verzendtijd maximaal 5 werkdagen. Dit kan ook korter zijn.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je bestelling is te volgen met de track en trace code die je van ons via de mail ontvangt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen bij onze vervoerder.

Kan ik mijn sieraden retourneren?

Veel producten kunnen geretourneerd worden. Je hebt daartoe het recht tot 14 dagen na ontvangst, en zonder opgave van reden. Helaas kunnen niet alle producten geretourneerd worden. Gepersonaliseerde sieraden en oorbellen niet (i.v.m. hygiëne) . Dit geldt voornamelijk voor de sieraden uit de Heart tot heart serie, Create your own serie, alle naamarmbanden en de gift sets met een gepersonaliseerde naamarmband en eventuele verpakking.

Hoe werkt de retourprocedure?

Om gebruik te maken van je retourrecht kun je contact met ons opnemen via info@lovablesjewellery.nl. Wij zullen je retour beoordelen en na goedkeuring de retourinstructies mailen. Zorg ervoor dat het retourartikel in originele staat en verpakking naar ons geretourneerd wordt, inclusief je persoonlijke gegevens en ordernummer. Houd er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Mocht het product beschadigd zijn geretourneerd, kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Wij zijn niet verantwoordelijk en aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van pakketjes bij je vervoerder. Wij adviseren je daarom je retour te verzenden met een track en trace code. Wanneer wij de retour ontvangen hebben, zullen we deze binnen 5 werkdagen verwerken. We brengen je op de hoogte als we het retourproces afronden en het aankoopbedrag aan je terugstorten.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Lovables Jewellery heeft geen fysieke verkooppunten. Je kunt je bestelling dus helaas niet afhalen.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Lovables Jewellery zorgt ervoor dat je bestelling mooi verzonden wordt. We hebben prachtige linnen zakjes die we mooi verpakken. Zo is het uitpakken al een cadeaubeleving op zich. Wil je iets extra’s? Bij Lovable gifts kun je kiezen om je verpakking te personaliseren. Zo heb je altijd een uniek en persoonlijke cadeau.

Waar ben je naar opzoek?

Winkelwagen